Tule mukaan toimintaan!

Tule mukaan mukavaan seuraamme, olitpa sitten vakituinen tai osa-aikainen putkilahtelainen, tai haluat vain etänä seurata mitä vanhassa kotikylässäsi tapahtuu!

Voit osallistua toimintaamme juuri sinulle sopivalla tavalla.  Oletko kiinnostunut käymään tapahtumissa, osallistumaan niiden järjestelyyn, ideoimaan kyläseuran tulevaa toimintaa, edistämään kyläläisten yhteistoimintaa tai vaalimaan arvokasta ympäristöämme?

Kenties voisit esiintyä kylän tilaisuuksissa, tai sinulla on hyvät verkostot kulttuurin alalla?

Ehkä sinulla on sellaista osaamista, joka auttaisi kylän kehittämisessä, kenties olet hyvä järjestötoiminnassa,  nettiviestinnässä,  markkinoinnissa, rahoituksen hankinnassa, projektien vetämisessä, kylän palvelujen parantamisessa?

Tutustu toimintaamme ja ota yhteyttä, jos sinulle herää jokin idea tai ajatus, minkä toivoisit meidän toteuttavan - ja toivottavasti lähdet myös itse mukaan!

Jäsenmaksu vuodelta 2024 on 15 €

Voit liittyä jäseneksi joko alla olevalla lomakkeella tai lähettämällä kyläseuran johtokunnan sähköpostiin kylaseura (at) putkilahti.fi vapaamuotoisen hakemuksen, jossa on nimesi ja yhteystietosi (vähintään sähköposti, mielellään myös puhelinnumero ja kotiosoite).

Jos yhteystietosi ovat muuttuneet, niin voit ilmoittaa siitä Yhteystiedot-sivun lomakkeella.

Käsittelemme jäsentemme henkilötietoja vastuullisesti ja turvallisesti

Talletamme jäsenrekisteriin vain jäsenten itsensä antamia ja vain seuran toiminnan kannalta tarpeellisia tietoja. Jäsenrekisteritietoja käsittelevät vain johtokunnan erikseen nimeämät henkilöt, ja jäsenrekisterin käyttö edellyttää tunnistautumista henkilökohtaisilla salasanoilla.

Lisätietoja Putkilahden kyläseuran tietosuojaselosteesta.

Lähetä jäsenhakemus alla olevalla lomakkeella!